Stage in Brazilië - Reisverslagen van Jantine Wielink - WaarBenJij.nu Stage in Brazilië - Reisverslagen van Jantine Wielink - WaarBenJij.nu

Stage in Brazilië

Voor mijn stage schrijf ik een Businessplan voor stichting 'Geef mij leven'. In Brazilië ga ik onderzoeken uitvoeren voor het businessplan.

Stichting 'Geef mij leven' gaat per maart naar Brazilië om daar een vakantiepark opzetten waarvan de uiteindelijke winsten doorvloeien naar een kinderproject die op het zelfde terrein gevestigd staat.

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2014

De dubbele kanten van Rio de Janeiro

29 April 2014

Van waterval naar waterval

15 April 2014

Dé woeste rit door de bergen

08 April 2014

Back to basic

29 Maart 2014

Met Brazilianen en hun werktempo aan het werk ....
Jantine

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8688

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 19 Mei 2014

Stage in Brazilië

Landen bezocht: