Nog één nachtje.. :) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jantine Wielink - WaarBenJij.nu Nog één nachtje.. :) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jantine Wielink - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje.. :)

Door: Jantine

Blijf op de hoogte en volg Jantine

10 Maart 2014 | Nederland, Nederland

De koffers zijn gepakt, en morgen gaat het avontuur beginnen! :)
Om 5:00 zullen we vertrekken richting het vliegveld om ons vliegtuigje te halen!

Ik zal de komende 10 weken verblijven in Pequeri, een klein dorpje op 160 km afstand van Rio de Janeiro. Dit is ook de plek waar stichting 'Geef mij leven' een gastenverblijf gaat opzetten om kansarme kinderen met een groot leerachterstand te helpen. Jongeren die op een nabij gelegen kinderproject wonen kunnen een soort van maatschappelijke stage lopen bij het gastenverblijf zodat ze ervaring op kunnen doen voor het 'werk leventje'.

Ik ga voor deze stichting een businessplan schrijven. Ik moet dus alles in kaart brengen en in een verslag stoppen, kort gezegd ;).

Ik heb er erg veel zin in! Binnenkort een langer verhaal met de reiservaringen. Eerst nog eventjes een middagje genieten van het lekkere Nederlandse weer. Om alvast in de stemming te komen voor het mooie weer in Brazilië.

Heel veel liefs Jantine

• 10 Maart 2014 - 16:31

Berdine Aman:

Heeeeeeeeeel veeel succes!
    You can do it!!

Liefs

• 10 Maart 2014 - 17:12

Ada Groenendijk:

Jantine, een heel voorspoedige reis. Geniet ervan. En veel succes met je stage. Heb een goede tijd daar. En .... Vergeet de knuffel niet, he.

• 10 Maart 2014 - 17:22

Anneloes:

heel veel plezier skatiiee.. k zal je misseen..

• 10 Maart 2014 - 18:01

Jeanine:

Heel veel plezier meid !!! Een tijd om nooit meer te vergeten, geniet ervan ;-)
    Liefs Jeanine

• 10 Maart 2014 - 18:14

Marlène:

Leuk Jantine!! Ik ga je zeker volgen, veel plezier :)

• 10 Maart 2014 - 19:54

Ingrid:

Hoi Jantine
    Gaaf dat je dit kan doen.ik ga je zeker volgen.veel plezier

• 10 Maart 2014 - 20:18

Janita Puttenstein:

Goede reis toegewenst en een fijne tijd daar :D !!

• 10 Maart 2014 - 21:49

Grietjetinekehilde :